Vložky křídel zbavené - legrácka

Kdykoliv vidím reklamu na vložky, mám dojem, že bych je měla nosit pořád. Už pro ten pocit ochrany a pohodlí. Kdo by to nechtěl zažít? Myslím, že nám muži musí zákonitě závidět. Máme to tak jednoduché! Stačí si vzít vložku nebo tampon a máme dvakrát větší pocit ochrany a pohodlí. Než kdy?

Zamyslel se někdy nějaký kreativec, jak se to proboha měří? A proč je nemám nosit celý měsíc, když mi to dělá údajně tak dobře na psýchu? Proč je nenabízejí místo osobních strážců nebo pojistek? Pojišťovny by to mohly sponzorovat a mít na nich svá loga. Je to vysloveně nevyužitý reklamní prostor...

Žena s tím správným logem by třeba mohla dostat bonus při likvidaci škodní události… I když, kdo by to chtěl kontrolovat, že? Neznám ženu, která by si chtěla položit na stehno v bílých kalhotách použitou vložku a pak dát nohu přes nohu jen proto, aby kámošce ukázala, že vložka nešpiní. Především ne ženy s modrou krví. Pokud tedy za to nedostane tučný honorář jako v reklamě na Neversky. Ale i tak to musí vyžadovat dost sebezapření nebo chlastu.

Každopádně mě všechny ty jistoty „bezpečí a ochrany“ vedou k otázce, zda bychom si nemohli vložky přikládat i na jiná místa, která chceme ochránit – třeba na srdce nebo na hlavu? Jednak bude každý vědět, že dnes máme své dny a není nasnadě nás dráždit a také to může být neotřelé téma hovoru...

„Jak ti dneska drží?“

„Ale jo, spadla jen v metru. To víš, průvan…“

„Koukám, že nosíš Neversku, zkus příště Ida, ty mají do silného větru odolnější lepidlo...“

Myslím, že jsou vložky značně podceňovanou komoditou a nevyužitým trhem. Proč na ně nikdo netiskne povzbudivé citáty, obrázky srdíček, dudlíků a kytiček? Proč nemají různé barvy a vůně, abychom je mohly měnit podle nálady a chuti? Ano, máte pravdu, nějaké pokusy se už objevily, ale nic průlomového (nepočítám-li černé slipové, vůně fresh a heřmánek). Žádná dizajnovka, která by konečně rozproudila rozhovory na toto téma.

„Jakou máš dnes vložku?“

„Žlutou s vůní ananasu… A ty?“

„Jahodovou, ale na zítra plánuju kávovou nebo bylinkovou edici. Víš, že na ty kávové teď dávají citáty o ženách?“

„Já mám na zítra novinku s mozaikou od Klimta. Líbí se mi jeho zlaté období...“

Proč se neprodávají v cool krabičkách? Když už bouráme tabu v televizi a ukazujeme, jak je žena nadšená, když má své dny? Proč neděláme výstavy, sbírky, soutěže kreativity…

Některé reklamy říkají, jak rozumějí ženám – za tímto účelem přidávají do videí muže a hravá zvířátka. Když nám tak rozumí, proč se domnívají, že máme IQ houpacího koně? A proč nutí naše děti si myslet, že maminka nosí plínky a i ony je budou (pokud jsou holka) nosit celý život? A také, že před ně život bude klást samé složité otázky, jako je třeba rozhodnutí mezi bakteriální nebo virovou infekci? Když už tyhle reklamy dávají i před pohádkou, tak by to mohli spojit s pořádnou osvětou…

Možná je trochu laciné dělat vtipy na vložky. Ale já mám dojem, že si z nás legraci dělají výrobci. Opravdu někdo věří, že by žena řekla, že má s vložkou Neurella „Pocit volnosti jako nikdy před tím“? Měla snad před tím na sobě pás cudnosti, že se s vložkou tak osvobodila?

Nebo že toužíme po pětihvězdičkové ochraně od Nevers? Co znamená těch pět hvězdiček? Že kdyby se ty vložky dělaly větší, dalo by se na nich spát jako v hotelu***** – v klidu, suchu a bezpečí?

Ti muži, kteří reklamu vymysleli (žena to být nemohla, protože ta by si v takové dny nikdy nevzala bílé džíny ani s tamponem), by měli dostat medaili za lež roku.

Ale v jednom mají pravdu - žena skutečně chce být v pohodlí a čistotě. Ale v tom jí nepomůže žádná reklama, jen její okolí. Žena potřebuje obejmout a slyšet, že je milována i v tomto čase, kdy se ve skutečnosti cítí naprosto pod psa - nemilovaná, nežádoucí, nafouklá a ubrečená. Potřebuje si lehnout na gauč, dát si nohy nahoru a termofor na břicho, aby se jí ulevilo a dívat se na nějaký zamilovaný film, aby věděla, že to zase přejde a na světě je krásně.

Tím filmem klidně může být pohled na životního partnera, jak s dětmi připravuje svačinky do školy a klohní vajíčka k večeři. V pohodě, s nadhledem, bez vložek s křidélky a bez toho, aby se pořád chodil ptát: „Kde máme pánev?“ Ale na téhle idylce vložkové koncerny nevydělají ani korunu;)





http://www.olivie-uzasna.cz/p/kniha.html


Kam dál?


Nápoj lásky
Jen jedno povlečení 
Kdo přežije očistu?
Sexy za pár dní
Vzkaz od tvé lásky
Líná bejvalka
Tohle jsem si neměl přát

Nová knížka Olívie Úžasné

NEJČTENĚJŠÍ POVÍDKY NA OUZASNA.CZ